در کنار شما هستیم

info@digitalzi.ir

44065316 – 44251430

تلفن تحت شبکهVoIP( برگرفته از (Voice over internet protocol) به ‌معنای (انتقال همزمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا) که با نام IP تلفنی نیز از آن یاد می‌شود، امکان استفاده از اینترنت برای مکالمات تلفنی را فراهم می‌نماید. در مقابل استفاده از خطوط تلفن سنتی، VoIP از فن‌آوری دیجیتال استفاده می‌نماید و نیازمند یک اتصال broadband نظیر DSL است.

لزوم راه اندازی VoIP در سازمان یا شرکت

راه‌اندازی سیستم تلفنی VoIP برای شرکت و سازمان هایی که دارای شعبات مختلف بوده و یا خدمات مبتنی بر رضایت مشتری برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد بسیار مناسب می‌باشد. از طرفی مراکز پزشکی به دلیل حجم تماس بالا نیازمند برخورداری از یک سیستم نوبت‌دهی هوشمند و متناسب با ظرفیت‌های خود هستند. راه‌اندازی VoIP برای مراکز درمانی، یک راه حل ایده‌آل برای افزایش بازدهی خدمات درمانی این مراکز خواهد بود. از این رو راه‌اندازی یک سیستم تلفن متناسب با نیاز مشتری می‌تواند کمک شایانی در راستای مشتری مداری و افزایش بازدهی کاری داشته باشد. نصب و راه‌اندازی VOIP سبب کاهش چشمگیر هزینه‌های مکالمه شرکت‌ها خواهد شد. از طرفی این سیستم با ایجاد ارتباط بین شعب مختلف یک شرکت سبب افزایش بهره‌وری کسب و کار شده و با ایجاد تماس رایگان بین شعب مختلف یک شرکت در داخل و خارج کشور هزینه تلفن را به شدت کاهش می‌دهد. همچنین امکان برقراری ارتباط با انواع CRM ها جهت مدیریت هر چه بهتر ارتباط با مشتریان توسط سیستم VOIP برای شرکت‌ها ایجاد خواهد شد.

چرا راه اندازی سیستم VOIP سبب کاهش هزینه‌ها می‌گردد؟

با راه‌اندازی سیستم VOIP بسیاری از هزینه‌ها از جمله هزینه‌های تماس به حداقل می‌رسد. از طرفی سیستم‌های قدیمی به دلیل پیچیده بودن به یک اپراتور مستقر در شرکت نیازمند هستند. در شرکت‌هایی که شبکه به صورت سیمی می‌باشد نصب سیستم ویپ بسیار آسان بوده و نیاز به سیم‌کشی مجدد و سوراخ‌کاری و هزینه‌های قبلی را ندارد. امکان فعال کردن منوهای مختلف در ورودی تماس و پخش پیام‌های صوتی برای مخاطبان بدون محدودیت در زمان ضبط پیام را ایجاد می‌نماید. امکان اتصال سیستم تلفنی ویپ با سیستم‌های مختلف موجود در سازمان و اتصال پایگاه‌های داده جهت بسیاری از اهداف شرکت در کمپین‌های تبلیغاتی و دیگر اهداف مورد نیاز سازمان را فراهم کرده است. امکان برقراری کنفرانس‌های تلفنی در سیستم ویپ و همچنین کدک‌های صدای HD برای افزایش کیفیت بسیار زیاد صدا و همچنین کاهش پهنای باند مصرفی در سیستم VOIP فراهم می‌شود. امکان برقراری تماس‌های تصویری در صورت امکان بر روی گوشی‌های تلفن موجود در سازمان وجود دارد. امکان استفاده از تلفن‌های نرم‌افزاری در شرکت‌های بزرگ جهت کاهش هزینه‌های راه‌اندازی اولیه، البته به یاد داشته باشید در سیستم‌های کامپیوتری باید از کارت صدا با کیفیت بالا استفاده کرد تا کیفیت صدا در زمان مکالمه کاهش پیدا نکند. امکان تنظیمات AGENT برای سیستم‌های CALL CENTER و مانیتور و رصد کردن کامل کاربران کال سنتر برای مدیریت هرچه بهتر فراهم می‌شود. ارائه گزارشات کامل و دقیق مدیریتی و هم‌چنین امکان ضبط و بررسی تمامی مکالمات جهت بررسی و پردازش درون سازمانی امکان بررسی هر داخلی به صورت مجزا و امکان ارایه ریز مکالمات تمامی داخلی‌ها به‌صورت مجزا وجود دارد.

مزیت های سیستم VOIP نسبت به تلفن سانترال

تلفن VOIP نسبت به تلفن سانترال ساده تر بوده و نیاز به کابل کشی مجزا ندارد. همچنین برای نصب آن می توانید از هر برندی استفاده نمایید و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از یک برند خاص وجود ندارد اما باید کیفیت را مد نظر قرار دهید. سیستم VOIP توسعه پذیری داشته و با افزایش Gateway مناسب می توانید تعداد کاربران را افزایش دهید. این سیستم دارای قابلیت های زیادی می باشد و جالب است بدانید تمامی این قابلیت ها با هزینه کم امکان پذیر است. استفاده از این سیستم بسیار ساده بوده و حتی هنگام جابه جایی یک کارمند درون شرکت نیاز به کابل کشی مجدد نداشته و به راحتی می توان این کار را انجام داد و حتی داخلی آن هم تغییر نکند.

شرکت مهندسی زندگی دیجیتال نیز با بهره‌گیری از تیمی متخصص و مجرب توانسته راه‌کارهای با کیفیت و متنوعی را در زمینه راه‌اندازی VOIP به مشتریان خود عرضه کند که شامل بخش‌های زیر می‌باشد:

  • خدمات مشاوره

    برگزاری جلسات توجیهی با مشتریان برای انتخاب بهترین تجهیزات و راه‌کارهای مختلف سیستم‌های تلفنی به این‌صورت که ابتدا نیاز آن‌ها بررسی می‌شود سپس براساس بودجه کارفرما قابلیت‌ها و ویژگی‌های سیستم VOIP بررسی می‌گردد.

  • طراحی و تامین تجهیزات

    طراحی و تهیه Plan (پروپوزال) سیستم تلفنی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها در جهت پیاده‌سازی هرچه بهتر انتقال صدا در بستر‌های مختلف شبکه به‌خصوص LAN و WAN. تهیه تجهیزات لازم برای سیستم‌های تلفنی VOIP در برندهای معتبر و با کیفیت روز دنیا از جمله سرورهای IP PBX، تلفن‌های IP ، Gateway ، کارت‌ها و ماژول‌هایVOIP استریسک و سیسکو، سوئیچ های مدیریتی و…

  • پیاده سازی ، اجرا

    گروه مهندسی زندگی دیجیتال با دارا بودن کارشناسان و مهندسین مجرب در حوزه voip، نصب و اجرای سیستم‌های تلفنی یکپارچه سازمان‌ها و شرکت براساس طراحی انجام شده، توسعه و ارتقا سیستم‌های تلفنی تحت شبکه موجود را انجام می‌دهد.

  • نگهداری و پشتیبانی

    troubleshooting مشکلات‌ آن‌ها و هم‌چنین عقد قرارداد نگهداری و پشتیبانی سیستم‌های تلفنی یکپارچه سازمان‌ها و شرکت‌ها از جمله خدمات شرکت مهندسی زندگی دیجیتال در زمینه سیستم‌های تلفنی تحت شبکه و یکپارچه می‌باشد. پشتیبانی گروه مهندسی زندگی دیجیتال به صورت: حضوری یا از طریق اینترنتی (remote)

از اینکه در کنار شما هستیم خرسندیم و قدردان شماییم. نمای کلی از خدمت در حوزه VOIP در گروه مهندسی زندگی دیجیتال:

انجام پروژه‌های بزرگ

گروه مهندسی ما براساس تخصص و خدماتی که در چند دهه انجام داده است، آمادگی همکاری با شرکت‌ها و ادارات جهت راه‌اندازی، عیب‌یابی VOIP و با عقد قرارداد برای پشتیبانی دوره‌ای و منظم می‌باشد.

بازدید حضوری

تهیه‌ی پروپوزال و تعیین بودجه اولیه

اجرای پروژه

پشتیبانی دوره‌ای

تلفن تحت شبکهVoIP( برگرفته از (Voice over internet protocol) به ‌معنای (انتقال همزمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا) که با نام IP تلفنی نیز از آن یاد می‌شود، امکان استفاده از اینترنت برای مکالمات تلفنی را فراهم می‌نماید. در مقابل استفاده از خطوط تلفن سنتی، VoIP از فن‌آوری دیجیتال استفاده می‌نماید و نیازمند یک اتصال broadband نظیر DSL است.

لزوم راه اندازی VoIP در سازمان یا شرکت

راه‌اندازی سیستم تلفنی VoIP برای شرکت و سازمان هایی که دارای شعبات مختلف بوده و یا خدمات مبتنی بر رضایت مشتری برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد بسیار مناسب می‌باشد. از طرفی مراکز پزشکی به دلیل حجم تماس بالا نیازمند برخورداری از یک سیستم نوبت‌دهی هوشمند و متناسب با ظرفیت‌های خود هستند. راه‌اندازی VoIP برای مراکز درمانی، یک راه حل ایده‌آل برای افزایش بازدهی خدمات درمانی این مراکز خواهد بود. از این رو راه‌اندازی یک سیستم تلفن متناسب با نیاز مشتری می‌تواند کمک شایانی در راستای مشتری مداری و افزایش بازدهی کاری داشته باشد. نصب و راه‌اندازی VOIP سبب کاهش چشمگیر هزینه‌های مکالمه شرکت‌ها خواهد شد. از طرفی این سیستم با ایجاد ارتباط بین شعب مختلف یک شرکت سبب افزایش بهره‌وری کسب و کار شده و با ایجاد تماس رایگان بین شعب مختلف یک شرکت در داخل و خارج کشور هزینه تلفن را به شدت کاهش می‌دهد. همچنین امکان برقراری ارتباط با انواع CRM ها جهت مدیریت هر چه بهتر ارتباط با مشتریان توسط سیستم VOIP برای شرکت‌ها ایجاد خواهد شد.

چرا راه اندازی سیستم VOIP سبب کاهش هزینه‌ها می‌گردد؟

با راه‌اندازی سیستم VOIP بسیاری از هزینه‌ها از جمله هزینه‌های تماس به حداقل می‌رسد. از طرفی سیستم‌های قدیمی به دلیل پیچیده بودن به یک اپراتور مستقر در شرکت نیازمند هستند. در شرکت‌هایی که شبکه به صورت سیمی می‌باشد نصب سیستم ویپ بسیار آسان بوده و نیاز به سیم‌کشی مجدد و سوراخ‌کاری و هزینه‌های قبلی را ندارد. امکان فعال کردن منوهای مختلف در ورودی تماس و پخش پیام‌های صوتی برای مخاطبان بدون محدودیت در زمان ضبط پیام را ایجاد می‌نماید. امکان اتصال سیستم تلفنی ویپ با سیستم‌های مختلف موجود در سازمان و اتصال پایگاه‌های داده جهت بسیاری از اهداف شرکت در کمپین‌های تبلیغاتی و دیگر اهداف مورد نیاز سازمان را فراهم کرده است. امکان برقراری کنفرانس‌های تلفنی در سیستم ویپ و همچنین کدک‌های صدای HD برای افزایش کیفیت بسیار زیاد صدا و همچنین کاهش پهنای باند مصرفی در سیستم VOIP فراهم می‌شود. امکان برقراری تماس‌های تصویری در صورت امکان بر روی گوشی‌های تلفن موجود در سازمان وجود دارد. امکان استفاده از تلفن‌های نرم‌افزاری در شرکت‌های بزرگ جهت کاهش هزینه‌های راه‌اندازی اولیه، البته به یاد داشته باشید در سیستم‌های کامپیوتری باید از کارت صدا با کیفیت بالا استفاده کرد تا کیفیت صدا در زمان مکالمه کاهش پیدا نکند. امکان تنظیمات AGENT برای سیستم‌های CALL CENTER و مانیتور و رصد کردن کامل کاربران کال سنتر برای مدیریت هرچه بهتر فراهم می‌شود. ارائه گزارشات کامل و دقیق مدیریتی و هم‌چنین امکان ضبط و بررسی تمامی مکالمات جهت بررسی و پردازش درون سازمانی امکان بررسی هر داخلی به صورت مجزا و امکان ارایه ریز مکالمات تمامی داخلی‌ها به‌صورت مجزا وجود دارد.

مزیت های سیستم VOIP نسبت به تلفن سانترال

تلفن VOIP نسبت به تلفن سانترال ساده تر بوده و نیاز به کابل کشی مجزا ندارد. همچنین برای نصب آن می توانید از هر برندی استفاده نمایید و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از یک برند خاص وجود ندارد اما باید کیفیت را مد نظر قرار دهید. سیستم VOIP توسعه پذیری داشته و با افزایش Gateway مناسب می توانید تعداد کاربران را افزایش دهید. این سیستم دارای قابلیت های زیادی می باشد و جالب است بدانید تمامی این قابلیت ها با هزینه کم امکان پذیر است. استفاده از این سیستم بسیار ساده بوده و حتی هنگام جابه جایی یک کارمند درون شرکت نیاز به کابل کشی مجدد نداشته و به راحتی می توان این کار را انجام داد و حتی داخلی آن هم تغییر نکند.

شرکت مهندسی زندگی دیجیتال نیز با بهره‌گیری از تیمی متخصص و مجرب توانسته راه‌کارهای با کیفیت و متنوعی را در زمینه راه‌اندازی VOIP به مشتریان خود عرضه کند که شامل بخش‌های زیر می‌باشد:

  • خدمات مشاوره

    برگزاری جلسات توجیهی با مشتریان برای انتخاب بهترین تجهیزات و راه‌کارهای مختلف سیستم‌های تلفنی به این‌صورت که ابتدا نیاز آن‌ها بررسی می‌شود سپس براساس بودجه کارفرما قابلیت‌ها و ویژگی‌های سیستم VOIP بررسی می‌گردد.

  • طراحی و تامین تجهیزات

    طراحی و تهیه Plan (پروپوزال) سیستم تلفنی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها در جهت پیاده‌سازی هرچه بهتر انتقال صدا در بستر‌های مختلف شبکه به‌خصوص LAN و WAN. تهیه تجهیزات لازم برای سیستم‌های تلفنی VOIP در برندهای معتبر و با کیفیت روز دنیا از جمله سرورهای IP PBX، تلفن‌های IP ، Gateway ، کارت‌ها و ماژول‌هایVOIP استریسک و سیسکو، سوئیچ های مدیریتی و…

  • پیاده سازی ، اجرا

    گروه مهندسی زندگی دیجیتال با دارا بودن کارشناسان و مهندسین مجرب در حوزه voip، نصب و اجرای سیستم‌های تلفنی یکپارچه سازمان‌ها و شرکت براساس طراحی انجام شده، توسعه و ارتقا سیستم‌های تلفنی تحت شبکه موجود را انجام می‌دهد.

  • نگهداری و پشتیبانی

    troubleshooting مشکلات‌ آن‌ها و هم‌چنین عقد قرارداد نگهداری و پشتیبانی سیستم‌های تلفنی یکپارچه سازمان‌ها و شرکت‌ها از جمله خدمات شرکت مهندسی زندگی دیجیتال در زمینه سیستم‌های تلفنی تحت شبکه و یکپارچه می‌باشد. پشتیبانی گروه مهندسی زندگی دیجیتال به صورت: حضوری یا از طریق اینترنتی (remote)

از اینکه در کنار شما هستیم خرسندیم و قدردان شماییم. نمای کلی از خدمت در حوزه VOIP در گروه مهندسی زندگی دیجیتال:

انجام پروژه‌های بزرگ

گروه مهندسی ما براساس تخصص و خدماتی که در چند دهه انجام داده است، آمادگی همکاری با شرکت‌ها و ادارات جهت راه‌اندازی، عیب‌یابی VOIP و با عقد قرارداد برای پشتیبانی دوره‌ای و منظم می‌باشد.

بازدید حضوری

تهیه‌ی پروپوزال و تعیین بودجه اولیه

اجرای پروژه

پشتیبانی دوره‌ای