در کنار شما هستیم

info@digitalzi.ir

44065316 – 44251430

سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی‌ها با (تنظیم امکانات و محدودیت‌ها) بوجود خواهد آمد. در واقع یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می‌گیرد. امکانات بالقوه دستگاه و تلفن سانترال شرکت‌ها و حتی فروشگاه‌ها را ملزم به استفاده از این دستگاه می‌کند. از جمله این امکانات می‌توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی‌ها به هم دیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی‌ها و … اشاره کرد.

لزوم راه اندازی سانترال در سازمان یا شرکت

PBX  یا مرکز تلفن خصوصی برای برقراری ارتباط داخلی بین اعضای یک شرکت یا مجموعه می‌باشد. با استفاده از مرکز تلفن سانترال شما می‌توانید چندین خط شهری را بین اعضای مجموعه خود با تنظیم امکانات و محدودیت‌ها به اشتراک بگذارید. با ذکر مثالی دیگر به لزوم هزینه برای خرید سیستم سانترال می‌پردازیم. تصور فرمایید ما در مجموعه خودمان ۶ خط شهری و ۱۶ نفر پرسنل داریم، برای این‌که همه‌ی اعضای مجموعه بتوانند از ۳ خط استفاده نمایند می‌بایست بر روی هر میز پرسنل ۶ گوشی تلفن برای استفاده از هر خط قرار دهیم که این کار عملا امکان پذیر نیست اینجا است که لزوم خرید یک مرکز تلفن سانترال احساس می‌گردد.

مزیت‌های استفاده از سانترال

نصب و راه اندازی سیستم ضبط مکالمات، تلفن گویا IVR، سیستم انتظار در صف مرکز تماس، نظر سنجی تلفنی، انتقال تماس، سیستم کنفرانس، سیستم شنود تلفن، سیستم فکس مجازی، سیستم فکس به ایمیل و ...

چه مرکز تلفنی با چه امکاناتی بخریم؟

در حال حاظر مراکز تلفن سانترال مختلفی با برندهای و ظرفیت‌های مختلف در بازار وجود دارد. از مراکز تلفن نرم‌افزاری تا مراکز تلفن سخت‌افزاری ولی آنچه بیشتر در بازار ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد مراکز تلفن پاناسونیک می‌باشد. شرکت پاناسونیک که از شرکت‌های به‌نام در تولید لوازم الکترونیکی و مخابراتی می‌باشد سال‌ها است با تولید مراکز تلفن کاربرپسند مهمان شرکت‌ها و موسسات ایرانی می‌باشد. و سهم بالایی در بازار ایران دارد.

تخصص گروه مهندسی زندگی دیجیتال، شناخت دقیق خواسته‌های شما و عملی‌سازی آنهاست. خدمات سانترال خویش را در پنج قسمت زیر تقسیم کرده و تمام سعی خود را به کار برده ایم تا در هر قسمت از خدمات ذیل پیشرو باشیم:

  • خدمات مشاوره

    گروه مهندسی زندگی دیجیتال با داشتن مهندسین و کارشناسان مجرب در حوزه راه‌اندازی و عیب‌یابی سانترال، با گرفتن اطلاعات اولیه و نیاز سازمان و شرکت شما، مشاوره اولیه را به شما خواهند داد.

  • مشخص کردن تجهیزات مربوط سانترال

    مهندسین ما با داشتن دانش به روز و انجام پروژه‌های متعدد در این حوزه، براساس نیاز و بودجه شرکت یا سازمان در زمینه بستر سازی خدماتی نظیر کابل کشی مخابراتی و شبکه و ارتباطات بی سیم و رادیویی، پروپوزال تهیه کرده و برایتان اجرایی می‌کنند.

  • اجرایی نمودن پروژه سانترال

    گروه مهندسی زندگی دیجیتال براساس پروپوزال ارائه شده به سازمان یا شرکت، تنظیمات را بر روی تجهیزات اجرایی می‌نمایند.

  • خدمات پشتیبانی سانترال

    پشتیبانی گروه مهندسی زندگی دیجیتال به صورت: حضوری یا از طریق اینترنتی (remote)

از اینکه در کنار شما هستیم خرسندیم و قدردان شماییم. نمای کلی از خدمت در حوزه سانترال در گروه مهندسی زندگی دیجیتال:

انجام پروژه‌های بزرگ

گروه مهندسی ما براساس تخصص و خدماتی که در چند دهه انجام داده است، آمادگی همکاری با شرکت‌ها و ادارات جهت راه‌اندازی، عیب‌یابی سانترال و با عقد قرارداد برای پشتیبانی دوره‌ای و منظم می‌باشد.

بازدید حضوری

تهیه‌ی پروپوزال و تعیین بودجه اولیه

اجرای پروژه

پشتیبانی دوره‌ای

سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی‌ها با (تنظیم امکانات و محدودیت‌ها) بوجود خواهد آمد. در واقع یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می‌گیرد. امکانات بالقوه دستگاه و تلفن سانترال شرکت‌ها و حتی فروشگاه‌ها را ملزم به استفاده از این دستگاه می‌کند. از جمله این امکانات می‌توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی‌ها به هم دیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی‌ها و … اشاره کرد.

لزوم راه اندازی سانترال در سازمان یا شرکت

PBX  یا مرکز تلفن خصوصی برای برقراری ارتباط داخلی بین اعضای یک شرکت یا مجموعه می‌باشد. با استفاده از مرکز تلفن سانترال شما می‌توانید چندین خط شهری را بین اعضای مجموعه خود با تنظیم امکانات و محدودیت‌ها به اشتراک بگذارید. با ذکر مثالی دیگر به لزوم هزینه برای خرید سیستم سانترال می‌پردازیم. تصور فرمایید ما در مجموعه خودمان ۶ خط شهری و ۱۶ نفر پرسنل داریم، برای این‌که همه‌ی اعضای مجموعه بتوانند از ۳ خط استفاده نمایند می‌بایست بر روی هر میز پرسنل ۶ گوشی تلفن برای استفاده از هر خط قرار دهیم که این کار عملا امکان پذیر نیست اینجا است که لزوم خرید یک مرکز تلفن سانترال احساس می‌گردد.

مزیت‌های استفاده از سانترال

نصب و راه اندازی سیستم ضبط مکالمات، تلفن گویا IVR، سیستم انتظار در صف مرکز تماس، نظر سنجی تلفنی، انتقال تماس، سیستم کنفرانس، سیستم شنود تلفن، سیستم فکس مجازی، سیستم فکس به ایمیل و ...

چه مرکز تلفنی با چه امکاناتی بخریم؟

در حال حاظر مراکز تلفن سانترال مختلفی با برندهای و ظرفیت‌های مختلف در بازار وجود دارد. از مراکز تلفن نرم‌افزاری تا مراکز تلفن سخت‌افزاری ولی آنچه بیشتر در بازار ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد مراکز تلفن پاناسونیک می‌باشد. شرکت پاناسونیک که از شرکت‌های به‌نام در تولید لوازم الکترونیکی و مخابراتی می‌باشد سال‌ها است با تولید مراکز تلفن کاربرپسند مهمان شرکت‌ها و موسسات ایرانی می‌باشد. و سهم بالایی در بازار ایران دارد.

تخصص گروه مهندسی زندگی دیجیتال، شناخت دقیق خواسته‌های شما و عملی‌سازی آنهاست. خدمات سانترال خویش را در پنج قسمت زیر تقسیم کرده و تمام سعی خود را به کار برده ایم تا در هر قسمت از خدمات ذیل پیشرو باشیم:

  • خدمات مشاوره

    گروه مهندسی زندگی دیجیتال با داشتن مهندسین و کارشناسان مجرب در حوزه راه‌اندازی و عیب‌یابی سانترال، با گرفتن اطلاعات اولیه و نیاز سازمان و شرکت شما، مشاوره اولیه را به شما خواهند داد.

  • مشخص کردن تجهیزات مربوط سانترال

    مهندسین ما با داشتن دانش به روز و انجام پروژه‌های متعدد در این حوزه، براساس نیاز و بودجه شرکت یا سازمان در زمینه بستر سازی خدماتی نظیر کابل کشی مخابراتی و شبکه و ارتباطات بی سیم و رادیویی، پروپوزال تهیه کرده و برایتان اجرایی می‌کنند.

  • اجرایی نمودن پروژه سانترال

    گروه مهندسی زندگی دیجیتال براساس پروپوزال ارائه شده به سازمان یا شرکت، تنظیمات را بر روی تجهیزات اجرایی می‌نمایند.

  • خدمات پشتیبانی سانترال

    پشتیبانی گروه مهندسی زندگی دیجیتال به صورت: حضوری یا از طریق اینترنتی (remote)

از اینکه در کنار شما هستیم خرسندیم و قدردان شماییم. نمای کلی از خدمت در حوزه سانترال در گروه مهندسی زندگی دیجیتال:

انجام پروژه‌های بزرگ

گروه مهندسی ما براساس تخصص و خدماتی که در چند دهه انجام داده است، آمادگی همکاری با شرکت‌ها و ادارات جهت راه‌اندازی، عیب‌یابی سانترال و با عقد قرارداد برای پشتیبانی دوره‌ای و منظم می‌باشد.

بازدید حضوری

تهیه‌ی پروپوزال و تعیین بودجه اولیه

اجرای پروژه

پشتیبانی دوره‌ای